Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

Hem canviat el dia del Plenari. Serà el dimarts 24 a les 20h.

L’ordre del dia previst:

ü  Xerrada a càrrec del Sr- Jordi Amenòs, constel·lador familiar, formador en narrativa terapèutica i creativa. Un gran comunicador que ens pot fer passar a tots plegats una bona estona de reflexió i entusiasme.

ü  Aprovació si s’escau del tancament econòmic del curs passat i aprovació del pressupost d’enguany.

ü  Torn obert de paraules.

No hi falteu! Serà un Plenari diferent! Esperem ser molta colla!

Divendres 20 celebrarem Santa Cecilia. A la tarda al vestíbul del primer pis,  la Banda de l’Escola farà la seva segona audició. Hi sou tots convidats!

Necessitem que abans de dimecres 18 totes les Comissions enviïn al correu de l’Escola una fotografia dels membres que la formen, fent referència de la persona de contacte de la Comissió. És urgent!

Des de la COFE, Comissió de Festes, ens fan saber que es valora molt positivament la festa de la Castanyada. Gràcies a tothom!

Aquest diumenge dia 15, a les 12h a Can Rius,  els castellers de Caldes ens necessiten per celebrar la seva diada. Volen fer uns castells que mai han pogut fer. Per aconseguir-ho, avui divendres a les 21h al local del carrer General Padrós, núm 3  tenen preparat un assaig per poder fer una pinya molt gran. Ens conviden a anar-hi.  Després hi haurà un pica – pica. Ens donen infinites gràcies!

Recordeu que la Comissió Comunitat - Escola de Pares vol impulsar la creació d'una coral i la realització d'un curs d'anglès per a familiars. A l'entrada de l’Escola  trobareu unes graelles on us podreu apuntar si esteu interessats. A la vegada tenen previst organitzar un taller de Scrap el proper dijous 26 a la Biblioteca de l’Escola.

Tenim molta roba de nens i nenes perduda. Es troba guardada a consergeria.

Necessitem alguna persona que ens pugui cosir algunes cortines. També tenim un rentaplats industrial petit per vendre. Si alguna persona està interessada que passi pel despatx.

Recordeu que el proper dimarts 17 a 16,45h hi ha Gestora.

Tenim ganes de celebrar el desè aniversari de l’Escola! Recollim idees!

Molt bona setmana per a tothom.

Caldes de Montbui, 13 de novembre de 2015