Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

Durant la setmana del 16 al 20 celebrarem Santa Cecília i organitzarem diferents activitats musicals. La “Banda” es torna a posar en marxa. Avui hi ha el primer assaig. Si algun alumne toca un instrument i vol participar-hi que es posi en contacte amb en Fèlix,  el pare de la Cinta i la Neus o bé amb l’Oriol,  el pare de la Maria i la Laia. Tots els participants a la Banda assajaran,  dimarts 6 i dimarts 13 de 15 a 16,30h. El concert de cloenda obert a tothom es farà divendres 20.

La Comissió Comunitat - Escola de Pares vol impulsar la creació d'una coral i la realització d'un curs d'anglès per a familiars. A l'entrada de l’Escola  trobareu unes graelles on us podreu apuntar si esteu interessats. La Comissió podrà fer una previsió i veure la viabilitat de les propostes. Animeu-vos-hi.

En dies de pluja les entrades i sortides són diferents. Els familiars podeu esperar-vos al distribuïdor principal de l’entrada a l’Escola. L’alumnat de CM i CS entrarà i sortirà per la porta que comunica el pati amb el distribuïdor.

Recordeu que properament hi ha previstes les següents reunions:

Dijous 12 de novembre, a les 16,45h, Consell Escolar.

Dimarts 17 de novembre de les 16,45h a les 18,30h, Comissió Gestora.

Dimecres 25 de novembre de les  20,30h a les  22h,  Plenari. Es preveu un Plenari diferent als que hem fet fins ara, us anirem informant!

El número de la Loteria d’enguany és el  93.559. Tothom que vulgui col·laborar en la venda de números pot passar a recollir talonaris que us facilitarà la Mª del Mar, mare del Cristian i de l’Alejandro. Al despatx de direcció també es venen participacions al preu de 2,50€ cada una.

Ens fa il·lusió lliurar-vos el número 200 del Xiulet. La finalitat d’aquest fullet és que tothom estigui assabentat dels esdeveniments de l’Escola. Desitgem que us continuï sent útil.

També ens fa il·lusió recordar-vos que aquest curs fa deu anys que es va obrir l’Escola El Calderí. Tenim ganes de celebrar-ho!

Molt bona setmana per a tothom.

Caldes de Montbui, 6 de novembre de 2015