Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

El proper divendres celebrarem tots plegats “La Castanyada”. Al llarg d’aquesta setmana tot l’alumnat ha de portar 10 castanyes sense tall.

Dijous 29 l’alumnat d’Educació Infantil i 1r i 2n, faran panellets a les respectives aules. Si voleu col·laborar en l’elaboració parleu amb la tutora de cada aula.

Divendres 30 no hi haurà esmorzar comunitari de fruita. L’alumnat ha de portar el seu esmorzar habitual.

Us fem saber que durant el matí de divendres necessitem més familiars que ens ajudin a torrar les castanyes!

A la tarda els nens i nenes poden venir disfressats de castanyers i castanyeres. Si algun familiar també es vol disfressar podrà ajudar al Fèlix, músic, pare de la Neus i la Cinta,   a passar per Educació Infantil i fer caliu de Castanyada. A les 15,30h el pati de Primària quedarà obert per a tothom i tots els grups ballaran una dansa. Hi sou tots convidats!

Des de divendres passat, l’alumnat de 6è ha posat la paredeta de venda de berenars. Els beneficis recaptats, entre altres coses,  serviran per a poder abaratir les colònies de final de Cicle.

Us convoquem a les següents reunions:

Dijous 12 de novembre, a les 16,45h, Consell Escolar.

Dimarts 17 de novembre de les 16,45h a 18,30h, Comissió Gestora.

Dimecres 25 de novembre de les 20,30h a 22h,  Plenari.

L’activitat del programa LECXIT, “Tu pots fer molt per a la lectura” es farà els dimecres i els dijous de 16,30h a 17,30h a l’escola. L’acte d’inauguració es farà el dijous dia 5 de novembre a l’escola a les 16,30h.

El número de la Loteria d’enguany és el  93.559. Tothom que vulgui col·laborar en la venda de números pot passar a recollir talonaris. També es venen participacions al preu de 2,50€ cada una.

El proper divendres no hi haurà xiulet.

Molt bona setmana per a tothom.

Caldes de Montbui, 26 d'octubre de 2015