Donem les gràcies i l’enhorabona https://www.citadelrs.com/primerko/2215 als Bandolers de la Banda i als membres de la Coral de l’escola per la seva actuació durant la celebració de Sta. Cecília.

Us informem que els candidats que han estat escollits com a representants de site de rencontre toronto famílies al Consell Escolar són la Mari Martínez, el Pep Sola i la Raquel Puig. Donem les gràcies a tots els candidats i candidates que es van presentar i agraïm la participació de totes les famílies que vau exercir el vostre dret a vot.

En la sessió de Plenari d’aquesta setmana es va aprovar el tancament econòmic del curs 2017/18 i es va presentar el pressupost 2018/19. Us detallem les inversions fetes el curs passat:

-       14 tablets i material informàtic

-       Llibres pel Pla Lector

-       Remodelació de les aules d’EI

-       Material esportiu i pel pati

-       Taules plegables

Les conocer jovenes quotes per aquest curs, que inclouen les colònies a partir de P5, són les següents:

real hookup sites australia P3 i P4: 175€                     site rencontre fun P5, 1r i 2n: 255€

watch 3r, 4t i 5è: 300€                  adoption single frauen 6è: 380€

Us informem que la segona quota es cobrarà durant

la primera quinzena de gener.

Al Plenari vam acordar:

-     Fer cartells que expliquin les normes del pati i elaborar tríptics informatius

-     Marcar els contenidors amb els residus que hi han d’anar

-     Treure el contenidor verd del pati perquè crea confusió.

-     Si davant d’aquestes mesures no hi ha una millora en relació al civisme i la convivència al pati es restringirà l’horari de patis oberts.

-     Tot els alumnes, petits i grans, sempre han de dur fruita els divendres, que es menjarà a les aules per fer comunitat.

-     Si els nens o nenes es queden amb gana després de la fruita poden portar alguna menja més per esmorzar.

-     Seguirem mantenint la macedònia els divendres.

-     Si hi ha alumnes que tenen problemes per menjar fruita en macedònia, la família haurà de comunicar-ho a la tutora. En aquests casos, l’alumne es menjarà només la seva peça de fruita.

-     Es ratifica l’acord de participació dels alumnes d’educació primària al torneig de futbol Rosario Sánchez. Els alumnes d’educació infantil de l’escola no hi participaran.

click here Us informem que dimarts vinent dia 4 de desembre hi ha reunió de COFE a les 16,45h per posar fil a l’agulla al Carnaval 2019. Hi ha hagut un grup de famílies que han proposat començar a engegar motors aquest primer trimestre per poder treballar amb temps les disfresses i tot el que comporta la participació a la rua de Caldes. Us animem a assistir a la reunió i a dir-hi la vostra. Totes les aportacions, idees i suggeriments seran ben rebudes!

Us comuniquem que El taller La Màgia de les ungles s’ha posposat pel dia 14 de desembre a les 15h. Anoteu-vos-ho a l’agenda i no hi falteu!

Recordeu que dijous dia 6 i divendres dia 7 són dos dies festius.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 30 de novembre de 2018