Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

Continuem fent crida a familiars voluntaris per tirar endavant el programa LECXIT, “Tu pots fer molt per a la lectura”. Tenim a molts alumnes engrescatsper això necessitem ampliar la llista dels mentors. Fer de mentor implica un compromís d’un cop a la setmana de 16,30h a 17,30h. La formació pels voluntaris - mentors serà impartida per la Fundació Jaume Bofill i es farà aquest proper dimarts a la Casa dels Mestres de les 17h a les 21h. Encara hi sou a temps! Animeu-vos-hi. Per a més informació parleu amb la Sara Dionisio o bé amb la Rosa Montiel.

A poc a poc el Nadal es va acostant  per això la Mª del Mar Val, mare de l’Alejandro i del Christian,  ja té preparat el número de la Loteria d’enguany: 93.559. Tothom que vulgui col·laborar en la venda de números pot passar a recollir talonaris la setmana vinent a les 16,30h, de dilluns a divendres excepte el dimarts.  Si no us va bé aquest horari passeu pel despatx de direcció.

La setmana vinent hi haurà una paradeta on es vendran xandalls de l’Escola del model  antic de talles petites i algunes jaquetes a preu molt reduït.

Preguem que no utilitzeu l’ascensor si no és estrictament necessari: el seu ús es reserva per persones amb mobilitat reduïda, per pujar o baixar  paquets de molt pes, per cotxets de nadons...

Ens agrada que a partir de les 16,30h us quedeu al pati d’Educació Infantil, però us volem recordar que és responsabilitat vostra vigilar els vostres fills i filles i que heu de fer-los i fer-vos responsables de cuidar i endreçar el material de joc.

Us demanem a totes les famílies la màxima puntualitat a les entrades i sortides. La música comença a sonar a les 8,55h i a les 14,55h i deixa de fer-ho a les 9h  i a les 15h en punt.

Desitgem que  passeu una bona capvuitada.

Caldes de Montbui, 16 d'octubre de 2015