Us volem comunicar els següents temes:

Desprès d’haver passat aquests primers dies del curs volem demanar a totes les famílies,  per un bon funcionament de l’Escola,  la màxima puntualitat a les entrades i sortides. La música comença a sonar a les 8,55h i a les 14,55h i deixa de fer-ho a les 9h  i a les 15h en punt.

La Comissió d’Extraescolars us fa saber que si algun infant de P3, P4, P5, 1r o 2n s’apuntés a l’activitat extraescolar d’Anglès , els actuals grups es podrien desdoblar i baixar la ràtio. Si esteu interessats parleu amb la mestra d’Educació Física, la Sònia.

La Comissió de la Biblioteca està organitzant  que un dia a la setmana la biblioteca pugui estar oberta. Tot i així,  si algun grup d’alumnes necessita  aquest espai per fer treballs o fer alguna consulta,  podrà  utilitzar-la sempre que estigui acompanyat per un adult responsable.

La Comissió ens demana ajuda per a folrar llibres. Els que vulgueu col·laborar passeu pel despatx. Gràcies.

Els divendres fem l’esmorzar de la fruita. La preparen un grup de familiars juntament amb una mestra i un petit grup d’alumnes. Cal que tots els nens i nenes portin una peça òptima per ser menjada, no ha de ser ni molt madura ni molt verda. Tots els familiars esteu  convidats a ajudar a preparar aquest esmorzar tan saludable.  Calen moltes mans per fer-lo possible. Es troben a les 9h al menjador.

Dins els actes de la Festa Major d’enguany  organitzats per l’Ateneu Molí de Ral, ens han convidat  a “El joc de les banderes”. Cada entitat té una bandera i al llarg dels dies de la Festa Major s’ha de  fer visible tot passejant-la pels carrers del poble. Les entitats participants han d’aconseguir el màxim nombre de banderes. La bandera del Calderí és el mocador vermell amb l’anagrama del trenet. Si voleu participar consulteu  el link de les bases:

Des d’aquest fullet us desitgem una molt bona Festa Major i que gaudiu amb els vostres fills i filles d’aquests dies de Festa. Recordeu que ens  retrobem  el proper dimecres.

Caldes de Montbui, 9 d'octubre de 2015