Benvolgudes famílies,      310

Aquest dilluns vam participar a una Taula rodona sobre Comunitats d’Aprenentatge a l’escola Joan Coromines de Mataró. Gràcies Míriam, mare de l’Isard participar a l’acte. Va ser una trobada familiar, propera i enriquidora.

Ja sabeu que enguany hem de renovar alguns dels membres del Consell Escolar. Pel que fa al sector de famílies hem recollit quatre candidatures. S’han presentat per les eleccions el Pep Solà, la Raquel Puig, el Kilian Pujadas i la Mari C. Martinez. Si algú vol actuar com a supervisor en les votacions, adreceu-vos a secretaria. Teniu temps fins el dia 22 de novembre.

Us informem que en la sessió de Consell Escolar/Gestora d’ahir es va aprovar modificar la data d’eleccions al Consell Escolar perquè es preveu una Vaga a l’ensenyament públic el dia 29 de novembre. Així doncs, la JORNADA ELECTORAL es farà el dimecres 28 de novembre, de 14,45h a 17h. Anoteu-vos-ho a l’agenda, perquè us hi esperem!

La data de PLENARI també s’ha modificat. Es preveu fer-lo el mateix dimecres dia 28 de novembre a les 20,30h al menjador de l’escola. Properament us informarem dels punts de l’ordre del dia.

La Banda dels Bandolers del Calderí està assajant de valent per oferir-vos un concert de Sta. Cecília divendres vinent. A les 15,15h faran una actuació davant de tots els alumnes de l’escola. Si voleu gaudir de l’espectacle, esteu convidats a les 16,15h al gimnàs de l’escola per veure’ls e directe. No us els perdeu!

Us informem que el desembre comença un altre cicle de la coral infantil de la nostra escola; mantindrà l'esperit familiar però millorarà la dinàmica dels assajos, fent-los dinàmics i divertits. A partir del joc i d'activitats vivencials es treballaran les cançons, amb l'ajuda d'una persona professional que domina tant els aspectes musicals com els d'animació infantil. Les sessions seran de dues hores. El dia de Coral continuarà essent el divendres i l'horari és de 17h a 19h (amb opció de fer només una hora).

En cas que vulgueu que els vostres fills o filles formin part de la Coral, envieu un WhatsApp a la Marta de la Riva, telèfon 696895282.  Els adults que tingueu ganes de cantar també sou benvinguts!

Enguany participem a la loteria de Nadal amb el número 69.440. Si voleu recollir talonaris per vendre números us podeu adreçar a la MªMar Val que estarà a la saleta de les comissions avui divendres a partir de les 16,30h i dilluns19, dimecres 21 i divendres 23, en el mateix horari.

Us fem saber que des de la Comissió Comunitat Escola de Pares s’ha organitzat el taller La Màgia de les ungles d'ungles a càrrec de la Silvia Ibañez, mare del Marcos i del Daniel. El taller sobre manicura es farà el dijous 28 a les 15h. Us mantindrem informats.

Bon cap de setmana de tardor,

Caldes de Montbui, 16 de novembre de 2018