Us volem comunicar els següents temes:

Les activitats extraescolars s’iniciaran el dijous 1 d’octubre excepte el curset de natació que començarà el dia 6. Els monitors de les activitats passaran a recollir els alumnes per les respectives aules a les 16,30h. Finalitzada l’activitat a les 17,30h els monitors lliuraran l’alumnat a l’entrada principal de l’Escola.

Els espais on es realitzaran les activitats són

els següents:

ACTIVITAT EXTRAESCOLAR

ESPAI ON ES REALITZA

JUDO

SALA DE PSICOMOTRICITAT

AULA DE MÚSICA

NATACIÓ I ESCOLA DE BÀSQUET

PISCINA DE LES CREMADES

ALOHA

Saleta 1, primer pis

ANGLÈS

THE MAGIC BOX : AULA DE P5

1r i 2n: AULA DE 1r

3r i 4t: AULA DE 4tA

CALAIX DE SASTRE

GUITARRA

AULA DE MÚSICA

No es podem portar a terme les activitats de futbol, la Veu “Kids” i anglès a 5è a 6è. Les inscripcions estan tancades.

A partir de 2/4 de 5 esteu convidats a quedar-vos al pati d’Educació Infantil. Quedarà obert el lavabo de l’aula de P5. Us recordem que els nens i les nens estan sota la vostra vigilància i han de respectar les normes de l’Escola. No poden anar amb bicicleta ni en patinet pel recinte escolar i cal evitar el joc amb pilota. També eviteu que els infants omplin la pista de sorra. Ajudeu-nos a que tothom compleixi aquestes normes. Gràcies.

La megafonia no ens funciona com voldríem. Estem buscant algun familiar que ens pugui donar un cop de mà amb aquestes temes electrònics. Si és el vostre cas passeu pel despatx.

Recordeu que hi ha canvi de telèfon. L’actual és el 93 862 77 30. També hi hagut canvi de l’auxiliar administrativa. Es diu Mari Poveda i ve a l’escola els dimarts i dijous.

Amb aquest xiulet us adjuntem informació sobre el projecte LECXIT. Animeu-vos a ser mentors/voluntaris. Parleu amb la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de P5 o passeu pel despatx. Tothom pot fer molt per la lectura.

Esperem passeu un molt bon cap de setmana de votacions!

Caldes de Montbui, 25 de setembre de 2015