Des d’aquest xiulet us volem transmetre en nom de tot l’Equip Docent la nostra alegria i il·lusió per haver pogut estrenar aquest edifici, desitjant que  sigui definitivament la seu de l’Escola El Calderí. A la vegada donen la benvinguda al desè curs de l’Escola.  Desitgem que al llarg d’aquests propers mesos puguem compartir tots plegats molts aprenentatges entre moltes altres coses.

Us volem comunicar els següents temes:

Desprès de l’esforç per part de tota la Comunitat Educativa hem iniciat amb força normalitat aquest curs. El Claustre està format per  22 mestres; 6 monitores de menjador, 6 netejadores i en Juan que continua fent les tasques de conserge La majoria d’ells ja hi eren el curs passat. Actualment hi ha 315 alumnes matriculats.

L’activitat de Calaix de Sastre es va iniciar el dilluns 14 i les activitats extraescolars ens posaran en marxar el dijous 1 d’octubre.

Des del Consorci per a la Normalització Lingüística ens han fet saber que hi ha oberta la inscripció per “Vine i aprèn català“ des del 16  fins el 29 setembre a Les Cases dels Mestres.

Estem buscant un familiar per fer de coordinador del programa Lecxit i també voluntaris per fer de mentors. La Cristina Tramullas, mare de la Noa i l’Emma  coordinadora del curs passat, aquest curs no pot fer-ho. Ja sabeu que aquest programa va ser una iniciativa per potenciar la lectura dels alumnes i  el curs passat es va valorar molt positivament. Qui s’animi que passi pel despatx.

Recordeu que els divendres fem l’esmorzar de la fruita. Ens calen familiars que vinguin a preparar-la.

Pel bon funcionament de les entrades i sortides del recinte escolar us recordem que circuleu per la vostra dreta. Així millorarem el trànsit de l’alumnat i dels familiars pel passadissos, portes i escales.

El proper dijous 24 hi ha reunió de la Comissió de festes a les 16,45h i divendres 25, a la mateixa hora, hi ha reunió de la Comissió Escola Verda. Hi sou tots convidats.

Caldes de Montbui, 18 de setembre de 2015