Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Aquest darrer dimarts hi va haver reunió de la comissió Gestora. Es va aprovar una partida pressupostària per la compra d’un nou carro de portàtils i es va posar la data del darrer Plenari d’aquest curs: dimecres, 17 de juny a les 20,30h.

El proper dijous, dia 11 de juny, els alumnes de cicle superior faran una jornada esportiva a la Torre Marimon organitzada per l’Institut Manolo Hugué.

Dimarts dia 9 a les 17h, a Can Rius, es fa l’activitat de cloenda del projecte Lecxit. Hi esteu tots convidats!!

El període de matriculació per als nous alumnes que vindran a l’escola serà del dia 8 al 12 de juny en l’horari següent:

• dilluns i dimarts de 9,15h a 12,30h
  • dimecres i dijous de 12,30h a 15h
  • divendres de 16h a 18h

Recordeu que la propera setmana comença la jornada continuada de 9h a 13h. L’horari de menjador és fins les 15,30h. Les famílies que necessiteu el servei de Calaix de sastre, des de les 15,30h fins les 16,30h, podeu parlar amb la coordinadora de menjador, la Minerva Muñoz.

A partir de la setmana vinent la COFE penjarà informació en relació a la Festa de Fi de Curs, que serà el dissabte 20 de juny.

Aquest cap de setmana se celebra el Torneig Rosario Sánchez. Recordeu la importància del joc en equip, del respecte als rivals i de tots els valors que es transmeten a través de l’esport. Desitgem molta sort a tots els participants!

Molt bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 5 de juny de 2015