Avui hem fet la site de rencontre chrétien québécois cercavila de la Setmana de la Mobilitat. Un any més, venir caminant a l’escola ha estat divertit gràcies al grup de música que amenitzava la caminada. Petits i grans hem recordat la importància de venir caminant a l’escola i hem fet palès que és agradable compartir el camí amb companys i companyes.

site de rencontre tchad Aquest matí hem tingut el goig de veure el menjador de l’escola ple de voluntaris i voluntàries que han vingut a preparar la fruita de l’esmorzar comunitari. Us donem les gràcies per ser-hi i seguir fent viable aquesta activitat d’escola.

La Comissió d’Extraescolars ens ha fet arribar la graella de les site pour flirter gratuit activitats extraescolars que finalment es realitzaran aquest curs. Us adjuntem la informació amb el Xiulet. Els qui fareu l’activitat de natació mireu bé els horaris de piscina perquè han canviat respecte la proposta inicial.

Des d’aquesta comissió us recordem que un cop finalitzada l’activitat extraescolar us podeu quedar al pati si ho considereu, però no us podeu quedar dins les aules ni al gimnàs ni fer ús del material d’aquests espais.

Recordeu que els monitors aniran a buscar els alumnes a les 16,30h. Si sou d’educació infantil, podreu anar a recollir els vostres fills i filles directament a les aules i si sou d’educació primària, us podeu esperar a l’entrada de l’escola ja que el monitor corresponent baixarà els alumnes de les aules.

Un any més, l’Escola participa i impulsa el here projecte Lecxit, a favor de la lectura. Si us feu voluntaris/àries els dimecres i dijous a la tarda, de 16,30 a 17,30h podreu col·laborar en sessions de lectura amb un nen o nena i ajudar-los a millorar la seva comprensió lectora. Us assegurem una vivència personal única, formació i una certificació que us acreditarà com a voluntaris. Us bé de gust? Si hi voleu participar adreceu-vos a secretaria. Teniu temps fins el 22 d’octubre!

buy Lyrica 300 mg online Els membres de la Coral de l’escola ja ho tenen tot a punt per a l’estrena mujeres buscando hombres carabobo "EL VIATGE D’EN PRIM", un musical participatiu que portarà tres-cents voluntaris dalt de l’escenari, durant la festa major d’enguany. L’espectacle s'estrenarà el proper 12 d’octubre a l’envelat gran. El musical és un projecte de cocreació en què hi han pres part una vintena d’entitats de Caldes. El projecte té un component solidari i destinarà la recaptació, mitjançant taquilla inversa, al projecte educatiu de Caldes Solidària de Mampatim, al Senegal. Us adjuntem el cartell informatiu amb el Xiulet. Bona feina Coral!

En relació als actes de Festa Major hem tingut la proposta d’una família de l’escola que ens ofereix la http://winevault.ca/?perex=lg-option-trading possibilitat de col·laborar amb els Diables de Caldes i fer la citas para internet “Tronada de barri” d’inici de Festa Major. Cal fer la inscripció abans del 5 d’octubre de manera que si us interessa, no dubteu en adreçar-vos al Pep Gaspar, pare de la Bruna de 1r o bé passeu pel despatx. Animeu-vos! Que el barri del Bugarai soni ben fort!

http://katietraxler.com/?vuiowew=site-de-rencontre-handicap-moteur&ce0=4c Feliç darrer cap de setmana de setembre.

Caldes de Montbui, 28 de setembre de 2018