Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Tal i com us vam informar la setmana passada l’alumnat de P4 i 5è de Primària al llarg d’aquest darrer trimestre han estat treballant en un Taller d’Arpilleres: “Cosint la vida, expressa una història”. Els nenes i les nenes han expressat en una roba de sac, amb fills i agulles i amb robes diverses una vivència, un record, un moment de la seva vida. La inauguració la vàrem fer dimecres passat a la Biblioteca Municipal. A partir de dimarts 2 estarà exposada al menjador de l’Escola. És molt interessant i entranyable. Hi sou tots convidats a visitar-la!

A l’Audiència Pública del Consell d’Infants de dimecres passat els Consellers de totes les Escoles de Caldes vam exposar la feina feta al llarg d’aquest curs. Enhorabona a tots i totes i molt especialment al Pol Garcia, l’Ares Garcia, el Martí Many i l’Andrea Furelos.

Dijous 28, a les Cases dels Mestres, l’alumnat de cinquè va participar al Gran Dictat del Futbol Sala. Enhorabona a l’equip guanyador encapçalat per la Julia Salmerón. Va ser tot un èxit!

Els familiars d’Educació Infantil esteu convidats dilluns 1 de juny a les 16,30h a una classe de música dirigida a alumnat de P4 i P5 i impartida per l’Escola de Música Joan Valls.

Avui és el darrer dia dels berenars dels divendres. L’alumnat de sisè juntament amb les seves famílies agraeix molt sincerament la col·laboració de tothom!

Recordeu que dimarts 2, a les 16,45h, hi ha reunió de la Comissió Gestora. És important que vingui una representant de cada Comissió.

Dijous 4 hi ha reunió de la Comissió de Festes.

Totes les Comissions han de lliurar al llarg d’aquesta propera setmana la memòria d’enguany.

Si us plau no deixeu de fer-ho!

Caldes de Montbui, 29 de maig de 2015