Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

El proper dimarts 26 hi ha a les 16,30h al menjador de l’Escola una xerrada adreçada a les famílies sobre com gestionar Internet i les xarxes socials amb els vostres fills i filles. La xerrada anirà a càrrec del Sr. Tomàs Moré de la fundació Cesicat-Internet Segura. Hi sou tots convidats! Degut a aquesta xerrada hem ajornat la Gestora prevista per aquest dia pel dimarts 2 de juny a les 16,45h a la sala.

L’alumnat de P4 i 5è de Primària al llarg d’aquest darrer trimestre han estat treballant en un Taller d’Arpilleres: “Cosint la vida, expressa una història”. Els nenes i les nenes han expressat en una roba de sac, amb fills i agulles i amb robes diverses una vivència, un record, un moment de la seva vida. S’han recollit totes i juntament amb les de l’Escola Bressol La Lluna es fa una exposició a la sala de la Biblioteca Municipal. La inauguració d’aquesta exposició tant interessant serà el proper dimecres 27 a les 18h. Hi sou tots convidats!

Aquest mateix dia a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Caldes a les 18h hi ha l’Audiència Pública del Consell d’Infants. També podeu anar-hi!

Dijous 28 a les 10 hores a les Cases dels Mestres l’alumnat de cinquè participarà al Gran Dictat del Futbol Sala. És una activitat pedagògica i educativa on hi participen els Centres Escolars de Caldes. Està oberta a tothom!

Els familiars d’Educació Infantil esteu convidats dilluns 1 de juny a les 16,30h a una classe de música dirigida a alumnat de P4 i P5 i impartida per l’Escola de Música Joan Valls.

Totes les Comissions han de lliurar al llarg d’aquesta propera setmana la memòria d’enguany.

Si us plau no deixeu de fer-ho!

Dimarts 26 a partir de les 16,30h el pati de l’escola tornarà estar obert. Volem que sigui un espai de relació de convivència i de respecte. Entre tots hem d’aconseguir-ho!

Recordeu que ha sortit la convocatòria per sol·licitar ajuts cara el curs vinent pel menjador i per a material escolar, llibres de text i colònies. Passeu pel despatx a recollir els impresos. Tota la documentació cal portar-la a l’Ajuntament de Caldes.

Qui vulgui participar a la cursa dels Bombers de Caldes, avui divendres 22 a les 16,30h a la porxada, en Jordi Soler pare de la Berta i en Bernat rebrà inscripcions.

En retrobem dimarts 26. Bon llarg cap de setmana!

Caldes de Montbui, 22 de maig de 2015