Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

La xerrada del Pep Mari a la Biblioteca, va ser molt interessant. Tots els que van assistir-hi van gaudir d’unes reflexions profundes de com els adults som transmissors   dels valors als nostres infants. Un/una nen/a per poder decidir, per poder ser bona persona i per poder tenir personalitat ha d’estar educada amb valors. En Pep entre altres coses va parlar de que cal predicar amb l’exemple, cal educar als nostres infants amb coherència.

La Festa de la primavera va ser un èxit. Tothom va passar un matí de diumenge distès amb els seus fills/es fent activitats diverses. Els mestres, alumnes i familiars que van estar netejant la Riera també estant molt satisfets de la feina feta. Gràcies a tothom.

Ha sortit la convocatòria per sol·licitar ajuts cara el curs vinent pel menjador i per a material escolar, llibres de text i colònies. Passeu pel despatx a recollir els impresos. Tota la documentació cal portar-la a l’Ajuntament de Caldes.

Avui hem convocat la Comissió Permanent del Consell Escolar de l’Escola per parlar sobre els darrers incidents que han passat al pati desprès de les 16,30h i hem decidit com a mesura cautelar que la setmana del 18 al 22 de maig, ambdós inclosos, tot el recinte del pati estarà tancat a partir de les 16,30h. Només podrà quedar-se l’alumnat amb les seves famílies que tinguin entrenament del Rosario Sánchez. La porta s’obrirà a les entrades i sortides de les activitats extraescolars. A partir de dimarts 26 el pati tornarà a quedar obert a tothom, esperant que torni a ser un espai de convivència i respecte a tot i per a tothom.

El proper dimarts 26 hi haurà a les 16,30h al menjador de l’Escola una xerrada adreçada a les famílies sobre com gestionar Internet i les xarxes socials amb els vostres fills i filles. La xerrada anirà a càrrec del Sr. Tomàs Moré de la fundació Cesicat-Internet Segura. Hi sou tots convidats!

Els Bombers de Caldes ens han informat que el proper 31 de maig hi ha la cursa. Enguany també podran participar-hi els nens i les nenes d’Educació Infantil. Les inscripcions seran dimarts 19 i divendres 22 a les 16,30h. Els interessants parleu amb el Jordi Soler pare de la Berta i en Bernat.

Les activitats extraescolars finalitzaran la darrera setmana de maig, excepte Calaix de Sastre. A partir de dilluns 8 de juny hi ha jornada continuada. Tot l’alumnat tindrà classes fins les 13h. El servei de menjador serà fins les 15,30h. Si algú necessita servei d’acollida fins més tard que parli amb la coordinadora de menjador la Minerva.

Gaudiu de la Fira de Titelles al llarg del cap de setmana!

Caldes de Montbui, 15 de maig de 2015