Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Recordeu que AVUI la Comissió Escola de Pares i la Comissió d’Extraescolars ha organitzat a les 19h a la Biblioteca Municipal de Caldes, una xerrada d’en Pep Marí,   llicenciat en Psicologia i Màster en Psicologia de l'Esport per la Universitat Autònoma de Barcelona; cap del Departament de Psicologia de l'Esport del CAR de Sant Cugat; autor dels llibres “Aprender de los Campeones” i “La felicidad no es el objetivo”; divulgador de l'aportació de la psicologia al rendiment de les persones.  La xerrada és apta per a tots els públics, en especial a partir de l’alumnat de 6è de Primària. El tema de la xerrada és  la importància dels valors dins del món de l’esport i en la formació d’esportistes. També de quins valors ens transmeten a nosaltres aquests esportistes i aquests esports. Ens farà la reflexió que per guanyar, tan a la vida com a l’esport, has de tenir valors. Pensem que és molt interessant a un mes vista del torneig Rosario Sánchez.

Diumenge Festa de la PRIMAVERA oberta a tothom. A partir de les 11h al pati de l’Escola hi haurà diferents activitats organitzades per les diferents Comissions. Hi haurà activitats musicals, aquàtiques i festives. També hi haurà jocs matemàtics, curses de sacs, jocs esportius, podreu fer un punt pel llibre i moltes altres coses. La Comissió Escola Verda participarà aquest mateix dia en la “Recollida Popular de residus a la Riera de Caldes”, dins el programa de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, estan convocats a les 9h al TOC. La cloenda de totes aquestes activitats acabarà amb una pica - pica al pati de l’Escola. Comptem amb tots vosaltres ja sigui dins del recinte escolar o bé a la Riera. De ben segur que tothom podrà passar-ho molt bé!

Dimarts 12 a la Biblioteca Municipal hi ha una activitat de lectura per a tots els alumnes i mentors que han participat al llarg d’aquestes darreres setmanes al programa LECXIT.

Hi ha un grup d’alumnes de quart i cinquè de Primària de la nostra Escola que ha participat al programa Canalla de VOTV. Els podreu veure en pantalla el proper dilluns 11 i dimarts 12 a les 19,30h.

El recinte del pati, on hi ha les taules de ping-pong, estarà tancat durant una setmana degut a que hi ha hagut alumnes que han fet malbé els estris de les taules. No ens cansarem de repetir que ens cal que ens ajudeu a que els nens i nenes respectin el material de l’Escola també a partir de les 16,30h.

Molt bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 8 de maig de 2015