Tenim algunes informacions que donar-vos que són de màxima actualitat:

AVUI dimecres 29 d’abril a les 16,30h la Comissió de la Biblioteca organitza tres tallers: l’hora del conte, fer un punt de llibre i fer un conte. Tothom hi és convidat. Recordeu que aquestes activitats seran la cloenda d’aquest curs. A partir d’avui la Biblioteca a les tardes romandrà tancada fins el curs vinent.

El proper dimecres hi ha reunió de la Comissió GESTORA. Ens trobarem a les 16,45h a la Sala. Cal que vingui un membre de cada Comissió perquè és molt important que totes les Comissions hi siguin representades. No hi falteu!

A principis del mes de juny es farà el torneig Rosario Sánchez. És per això que la Comissió Escola de Pares i la Comissió d’Extraescolars ha organitzat pel proper divendres 8 de maig, a les 19h a la Biblioteca Municipal de Caldes, una xerrada d’en Pep Marí,   llicenciat en Psicologia i Màster en Psicologia de l'Esport per la Universitat Autònoma de Barcelona; cap del Departament de Psicologia de l'Esport del CAR de Sant Cugat; autor dels llibres “Aprender de los Campeones” i “La felicidad no es el objetivo”; divulgador de l'aportació de la psicologia al rendiment de les persones.  La xerrada és apta per a tots els públics, en especial a partir de l’alumnat de 6è de Primària. El tema de la xerrada és  la importància dels valors dins del món de l’esport i en la formació d’esportistes. També de quins valors ens transmeten a nosaltres aquests esportistes i aquests esports. Ens farà la reflexió que per guanyar, tan a la vida com a l’esport, has de tenir valors. Hi és tothom convidat!

El proper diumenge 10 de maig hi ha la Festa de la PRIMAVERA oberta a tothom. A partir de les 10,30h al pati de l’Escola hi haurà diferents activitats organitzades per les diferents Comissions. La Comissió Escola Verda participarà aquest mateix dia en la “Recollida Popular de residus a la Riera de Caldes”, dins el programa de la Setmana Europea de Prevenció de Residus. La cloenda de totes aquestes activitats acabarà amb una pica - pica al pati. Compteu amb tots vosaltres ja sigui dins del recinte escolar o bé a la Riera. De ben segur que tothom podrà passar-ho molt bé!

Ens retrobarem el proper dilluns. Us desitgem que passeu uns molt bons dies de descans.

Caldes de Montbui, 29 d'abril de 2015