Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Us recordem que a la reunió de delegats de classe de dimarts 14 van decidir recordar-vos el següent:

ü  És necessària la màxima puntualitat a l’escola a les entrades de les 9h i de les 15h i de les sortides de les 12,30h i de les 16,30h. Quan la música no sona vol dir que ja ha passat l’hora exacta.

ü  La normativa del Departament ens diu que el pati a partir de les 16,30h hauria de quedar tancat. Malgrat això a la nostra escola ens continua agradant que les famílies gaudiu amb els vostres fills i filles d’aquest espai sempre que el respecteu, el cuideu i seguiu les normes de l’Escola de l’horari lectiu i que els nens i nenes ja coneixen: no cridar, classificar els residus, no trencar els estris del pati, respectar les plantes... Sinó aconseguim entre tots aquest bon fer ens veurem obligades a tancar el pati a les 16,30h.

ü  A l’Escola no es pot portar calçat amb rodes. Si algun infant en porta us telefonarem perquè li vingueu a canviar.

Dilluns, a les 16,45h a la sala, hi ha reunió de la Comissió de Festes.

El proper dimecres 29 d’abril a les 16,30h la Comissió de la Biblioteca organitza tres tallers: l’hora del conte, fer un punt de llibre i fer un conte. Tothom hi és convidat. Aquestes activitats seran la cloenda d’aquest curs. A partir d’aquest dia a les tardes, després de les 16,30h, la Biblioteca romandrà tancada fins el curs vinent.

Des de dimarts passat, per evitar les aglomeracions a la vorera, la porta de l’entrada s’obre a menys deu minuts. L’horari d’entrada a les aules és el mateix de sempre. En el punt en que sona la música es pot entrar a la porxada.

La cloenda del projecte “Sardatic” de diumenge passat, va ser tot un èxit. Moltes gràcies a tots els que ho van fer possible.

Ahir tothom van gaudir d’una diada de Sant Jordi molt especial. Des d’aquí volem felicitar a tot l’alumnat de quart de Primària per la seva excel·lent representació teatral. També a tots els nens i nenes que han participat en Concurs Literari i en especial al guanyadors i guanyadores. Donem les gràcies a la feina feta pel Jurat.

El proper dimecres a la tarda les famílies de l’alumnat de sisè posaran la parada dels berenars. Aquests dies també tenen organitzada “una lumineta”, sorteig que faran la propera setmana.

Tornarem a editar el proper fullet divendres 8 de maig. Recordeu que dijous 30 és festa.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 24 d'abril de 2015