Aquesta setmana us informem dels següents temes:

El diumenge 19 a les 18h al Parc de Can Rius hi ha la cloenda del projecte Sardatic. Hi haurà la ballada de sardanes a càrrec de tot l’alumnat de 4t de Primària de totes les Escoles de Caldes que han participat en aquest projecte. Els nens i nenes de 4t de la nostra Escola ballaran la sardana i lluiran el Banderí que han fet per aquesta ocasió. No hi falteu! Convidem a tothom!

El proper dilluns 20 a les 16,45h es reunirà el Jurat del Concurs Literari per escollir els/les guanyadors/es d’enguany. El jurat està format per tres mares i dues mestres.

El proper dia 23, diada de Sant Jordi, al Parc de l’Estació l’alumnat de 4t de Primària representa la llegenda de Sant Jordi. A la vegada repartirem els premis dels guanyadors del Concurs Literari. A les 15h l’alumnat que va a dinar a casa ha d’anar directament al Parc. La recollida dels nens i les nenes serà les 16,30h també al parc. L’alumnat que fa l’extraescolar de dijous baixarà amb les mestres a l’Escola. Hi sou tots convidats!

A la reunió de delegats de classe de dimarts 14 van decidir recordar-vos:

ü  És necessària la màxima puntualitat a l’escola a les entrades de les 9h i de les 15h i de les sortides de les 12,30h i de les 16,30h. Quan la música no sona vol dir que ja ha passat l’hora exacta.

ü  El pati a partir de les 16,30h la normativa del Departament ens diu que hauria de quedar tancat. Ens continua agradant que les famílies gaudiu amb els vostres fills i filles d’aquest espai sempre que el respecteu, el cuideu i seguiu les normes de l’Escola: no cridar, classificar els residus, no trencar els estris del pati, respectar les plantes... Sinó aconseguim entre tots aquest bon fer, ens veurem obligades a tancar el pati a les 16,30h.

ü  A l’Escola no es pot portar calçat amb rodes. Si algun infant en porta us telefonarem perquè li vingueu a canviar.

El dia 30 d’abril la comissió de biblioteca organitzarà tres tallers: hora del conte, fer un punt de llibre i fer un conte. Aquestes activitats seran la cloenda d’aquest curs ja que a partir d’aquest dia la biblioteca no estarà oberta els dimecres a al tarda. Esperem ser molta colla!

Aquest trimestre tenim festa de lliure disposició a totes les Escoles el 30 d’abril. El 25 de maig és festa local.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 17 d'abril de 2015