Desitgem hagueu passat uns bons dies de Primavera.

Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Necessitem familiars per fer de jurat del Concurs Literari d’enguany. Qui estigui interessat que passi pel despatx.

El proper dia 23, diada de Sant Jordi, al Parc de l’Estació l’alumnat de 4t de Primària representarà la llegenda de Sant Jordi. A la vegada es repartiran els premis dels guanyadors del Concurs Literari. Hi sou tots convidats!

El proper dilluns 13 a les 16,45 es troba la Comissió de festes al menjador de l’Escola.

Hi ha oberta la inscripció al torneig de futbol sala Rosario Sánchez.

Recordeu que la Comissió Escola de pares juntament amb altres Comissions organitzaran el proper dia 10 de maig la Festa de la Primavera. Hi sou tots convidats!

La xerrada del psicòleg del CAR, Pep Mari, serà el proper 8 de maig a la 20h a la sala de cuines de Can Rius.

Us volem tornar a recordar que pel bon funcionament de l’Escola és necessari la màxima puntualitat a l’entrada i a la sortida de l’escola.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 10 d'abril de 2015