Aquesta setmana us informem dels següents temes.

Ahir va haver-hi reunió de la Comissió Gestora i es van aprovar:

ü  El proper trimestre l’activitat Calaix de sastre dels divendres no es farà. Els altres dies de la setmana seguirà amb normalitat. Si tornar haver-hi demanda pels divendres es tornarà a obrir.

ü  A partir del 13 d’abril s’obrirà la inscripció al torneig de futbol sala Rosario Sánchez.

ü  La Comissió Escola de pares juntament amb altres Comissions organitzaran el proper dia 10 de maig la Festa de la Primavera. Hi sou tots convidats!

ü  La xerrada del psicòleg del CAR, Pep Mari, serà el proper 8 de maig.

ü  Es van aprovar algunes partides econòmiques.

Recordeu.:

La televisió VOTV i Vallès Visió volem fer un programa adreçat a tota la família on els nens i les nenes són els protagonistes. Estan buscant infants de 8 a 11 anys perquè vagin al plató. Graven els dissabtes al matí. Si hi ha algú que li faci il·lusió participar-hi que passi pel despatx.

La Comissió de la Biblioteca el proper dimecres 22 d’abril a partir de les 16,30h organitzarà tallers relacionats amb la lectura. Es necessiten voluntaris/àries, en cas de voler ser-ho, parleu amb la Mª Luz o bé la Maribel. També us continuen convidant a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha un petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

Avui iniciem uns dies de festa, us desitgem que al llarg d’aquests dies gaudiu molt dels vostres fills i filles. Ens retrobem el dimarts 7 d’abril. Recordeu de retornar l’informe de notes signat i també la bossa vermella.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana

Caldes de Montbui, 27 de març de 2015