Aquesta setmana us volem informar dels temes següents:

Finalment a Caldes hi hagut 191 preinscripcions a P3. El Calderí n’ha tingut 38, més una desena per diferents cursos de Primària. Per tant no hi ha cap línea que s’hagi de tancar de cap de l’Escoles Públiques del Municipi.

El proper divendres 27 iniciem les vacances de Setmana Santa fins el dimarts 7 d’abril. Tot l’alumnat portarà els treballs realitzats durant aquest trimestre. L’alumnat de primària també portarà l’informe de notes. Ho portaran amb la bossa vermella. Al retorn de les vacances cal que retorneu la bossa i també l’informe signat. Aquest divendres no hi haurà l’esmorzar de la fruita ja que al llarg del matí algunes aules faran mones de Pasqua.

La televisió VOTV i Vallès Visió volem fer un programa en que els nens i les nenes són els protagonistes, un programa adreçat a tota la família. Estan buscant infants de 8 a 11 anys perquè vagin al plató. Graven els dissabtes al matí. Si hi ha algú que li faci il·lusió participar-hi que passi pel despatx.

Des de l’Agrupament Escolta El Pasqualet ens conviden a un acte que fan per ajudar als animals, aquest proper diumenge 21 de març a l’Ateneu d’en Molí a les 16h. Podeu portar-hi estris per la cura de qualsevol animal domèstic.

Recordeu:

• La Comissió de la Biblioteca el proper dimecres 22 d’abril a partir de les 16,30h organitzarà tallers relacionats amb la lectura. Es necessiten voluntaris/àries, en cas de voler ser-ho, parleu amb la Mª Luz o bé la Maribel. També us continuen convidant a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha un petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.
  • Hi ha reunió de la Comissió Gestora el proper 26 de març a la sala. Recordeu que ha de venir un membre representant de cada Comissió. Si us plau no hi falteu!
  • Ens agradaria que les famílies vinguéssiu a tastar el dinar que serveix l’empresa SENFO-FUTUR a l’alumnat que es queda a dinar a l’Escola. Esteu tots convidats, qualsevol dia, només cal que aviseu al matí a la coordinadora, la Loli.

Ens continua agradant que després de les 16,30h les famílies pugueu gaudir de l’Espai pati. Tot l’alumnat es pot quedar sempre hi quan hi hagi un familiar responsable de la seva cura. Tornem a fer una crida a tothom que es queda, què és obligat respectar el material, no tirar papers ni envasos al terra, utilitzar les papereres classificadores de residus, que per la porxada l’alumnat no hi pot córrer. Sovint, sobretot els dilluns, desprès dels berenars dels divendres troben el pati brut. Demanem la col·laboració de tothom.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana

Caldes de Montbui, 20 de març de 2015