Aquesta setmana us volem informar dels temes següents:

Volem donar-vos les més sinceres gràcies a tothom que ens va ajudar a la Jornada de Portes Obertes del proppassat divendres. Van venir moltes famílies a conèixer el nostre projecte.

Dimarts 17 acaba el període de la preinscripció cara el proper curs 2015/16. Han de fer-la la família que té infants nascuts l’any 2012.

La Comissió de la Biblioteca el proper dimecres 22 d’abril a partir de les 16,30h organitzarà tallers relacionats amb la lectura. Es necessiten voluntaris/àries, en cas de voler ser-ho, parleu amb la Mª Luz o bé la Maribel. També us continuen convidant a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha un petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

Hi ha reunió de la Comissió Gestora el proper 26 de març a la sala. Recordeu que ha de venir un membre representant de cada Comissió. Si us plau no hi falteu!

L’extraescolar de Calaix de Sastre dels divendres té un grup reduït d’alumnes. Properament informarem si s’haurà de deixar de fer per falta d’usuaris. Si algú estar interessat en utilitzar aquest servei que passi pel despatx.

Ens agradaria que les famílies vinguéssiu a tastar el dinar que serveix l’empresa SENFO-FUTUR a l’alumnat que es queda a dinar a l’Escola. Esteu tots convidats, qualsevol dia, només cal que aviseu al matí a la coordinadora, la Loli.

La Comissió d’Extraescolars i la Comissió de Pares està preparant una xerrada cara el torneig Rosario Sánchez. El tema serà: L’Esport i l’Educació en valors. Anirà a càrrec del Sr. Pep Marí, psicòleg esportiu del CAR de Sant Cugat. Ja us anirem informant.

Ens continua agradant que després de les 16,30h les famílies pugueu gaudir de l’Espai pati. Tot l’alumnat es pot quedar sempre hi quan hi hagi un familiar responsable de la seva cura. Tornem a fer una crida a tothom que es queda, què és obligat respectar el material, no tirar papers ni envasos al terra, utilitzar les papereres classificadores de residus, que per la porxada l’alumnat no hi pot córrer. Sovint, sobretot els dilluns, desprès dels berenars dels divendres troben el pati brut. Demanem la col·laboració de tothom.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana i a gaudir de “Fem bullir l’olla”.

Caldes de Montbui, 13 de març de 2015