Aquesta setmana us volem informar dels temes següents:

Cara a les Portes Obertes del proper divendres 6 estem preparant un treball de plàstica fet entre tots amb les caixes pintades de blanc. La caixa és un estri per guardar coses, que podem apilar de diferents maneres. Hi ha una gran diversitat en quan a la forma, al tamany... Amb les caixes podem construir diferents estructures. Hem fet una paral·lelisme amb la nostra Escola: ens estan fent un nou edifici que caldrà omplir, els mòduls actuals, plens de diversitat de coses, de persones... Al llarg d’aquests nou cursos el Calderí ha sabut adaptar-se a noves situacions i s’ha construït positivament amb tots els canvis que ens han anat proposant. Això ha estat gràcies a tothom! Al llarg de la setmana vinent a les parets de les caixes tothom que vulgui podrà dibuixar o escriure paraules o frases sobre la nostra Escola (tots ho farem amb retolador negre). Hi sou tots convidats! El proper dijous a partir de les 15,30h es farà el muntatge de les caixes. Qui vulgui venir a ajudar està convidat. Porteu, si en teniu, pistoles de silicona! Gràcies!

El proper dilluns 2 de març

• a les 16,45h hi haurà Comissió Gestora. Cal aprovar algunes partides econòmiques.
  • A les 20,30h reunió de la Comissió de Portes Obertes.
  • Nou Institut públic de Caldes de Montbui, dimecres 4 a les 17h a la Sala Noble de Can Rius.
  • IES Manolo Hugué, dijous 5 a les 17h a IES.

Des dels diferents Equips Directius dels IES Manolo Hugué i del nou Institut Caldes de Montbui convoquem a tot que estigui interessat a les diferents xerrades informatives previstes:

Recordeu que ja ha sortit el calendari de preinscripcions d’Educació Infantil, Primària i Secundària pel curs vinent. Serà des del 10 al 17 de març. S’ha d’anar a l’escola on es faci la primera opció o bé a l’Ajuntament.

Avui a partir de les 17,30h en Jordi Torra, pare de l’Helena de primer, estarà fent fotos a tothom que participa d’una manera o altre en alguna Comissió.

La Comissió de la Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha un petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

L’Agrupament Escolta El Pasqualet ens ha fet saber que el proper 21 de març a partir de les 16h a l’Ateneu Moli de Ral, i haurà una seria d’accions per ajudar als animals que estant actualment a la gossera. Hi sou tots convidats!.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 27 de febrer de 2015