Estem preparant la Jornada de Portes Obertes cara el proper divendres dia 6 de març, i amb la intenció d’ambientar l’escola, How To Get Cytotec Prescription in Fontana California us demanem que porteu caixes de cartró de diferents mides, com més grans millor (caixes de botes, de nevera...). És important que no siguin setinades i que go les porteu al llarg d’aquesta setmana.

A mesura que les aneu portant go les podeu ubicar a l’aula del costat de P3.

Tots els nens i nenes de l’escola, famílies i mestres les pintarem de color blanc i podrem fer dibuixos amb retolador negre i escriure paraules o frases explicant què és per nosaltres la nostra escola.

Us convoquem els següents dies per fer el http://hongrie-gourmande.com/frensis/1430 Taller de pintura de les caixes:

-      go Dijous 26 de febrer, a partir de les 15h

-      watch Divendres 27 de febrer, a partir de les 15h

-      site de rencontre homme cubain Dilluns 2 de març, a partir de les 15h

Per pintar, podeu portar brotxes o rodets que tingueu a casa. Si esteu engrescats i tenim moltes caixes per pintar podem allargar el taller de pintura més enllà de les 16’30h.

get link Les caixes pintades les anirem ubicant al laboratori, al costat del menjador.

Per altra banda, us informem que el Jordi pare de l’Helena de 1r seguirà fent migliori trader italiani fotografies a persones implicades en les Comissions demà dimecres dia 25 de 9 a 10h i aquest divendres dia 27 de 16’30 a 17’30h.

Caldes de Montbui, 24 de febrer de 2015