Estem preparant la Jornada de Portes Obertes cara el proper divendres dia 6 de març, i amb la intenció d’ambientar l’escola, us demanem que porteu caixes de cartró de diferents mides, com més grans millor (caixes de botes, de nevera...). És important que no siguin setinades i que les porteu al llarg d’aquesta setmana.

A mesura que les aneu portant les podeu ubicar a l’aula del costat de P3.

Tots els nens i nenes de l’escola, famílies i mestres les pintarem de color blanc i podrem fer dibuixos amb retolador negre i escriure paraules o frases explicant què és per nosaltres la nostra escola.

Us convoquem els següents dies per fer el Taller de pintura de les caixes:

-      Dijous 26 de febrer, a partir de les 15h

-      Divendres 27 de febrer, a partir de les 15h

-      Dilluns 2 de març, a partir de les 15h

Per pintar, podeu portar brotxes o rodets que tingueu a casa. Si esteu engrescats i tenim moltes caixes per pintar podem allargar el taller de pintura més enllà de les 16’30h.

Les caixes pintades les anirem ubicant al laboratori, al costat del menjador.

Per altra banda, us informem que el Jordi pare de l’Helena de 1r seguirà fent fotografies a persones implicades en les Comissions demà dimecres dia 25 de 9 a 10h i aquest divendres dia 27 de 16’30 a 17’30h.

Caldes de Montbui, 24 de febrer de 2015