Enhorabona a la rua d’Egipcis i Egípcies! Vam guanyar el premi als millors esbroncs. Què bé! Des de la COFE volen donar les gràcies a tothom que va participar-hi!

Recordeu que ja ha sortit el calendari de preinscripcions d’Educació Infantil i Primària cara el curs vinent. Serà des de dimarts 10, a dimarts 17 de març. La jornada de Portes Obertes serà el divendres 6 de març: de les 15,45h fins a les 19h visita guiada per l’Escola a càrrec dels mestres i de familiars. A les 17h hi haurà una xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu, mestres i familiars. Qui vulgui ajudar a preparar aquesta jornada està convidat a una nova reunió pel proper dilluns 23 a les 20,30h.

La Comissió Comunitat-Escola de Pares es troben el proper dimecres 25, a les 21h.

Recordeu que a totes les reunions de les Comissions tothom hi és convidat!

Ahir en Jordi Torra, pare de l’Helena de primer, va estar fent fotos a totes les persones que participen a les diferents comissions per fer un mural a la porxada. Si hi algú no se la va fer, que passi pel despatx.

El proper dijous 26 hi haurà Consell Escolar a les 16,46h, a la sala.

La Comissió de la Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha una petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 20 de febrer de 2015