Us comuniquem que en el Plenari d’ahir al vespre es va canviar un apartat dels Estatuts de l’AMPA referent a la gestió econòmica. També es va informar de la situació del curs vinent. La nostra Escola tindrà oferta des de P3 a 6è de Primària. A la vegada es va explicar com quedarà l’oferta educativa de secundària a Caldes. Es va crear una Comissió per preparar les Portes Obertes d’enguany. Ens trobarem el proper dimarts 17 a les 21h. En breu es penjaran en el plafó els acords presos i també les diferents trobades de les Comissions. Ens calen mans per tirar endavant moltes iniciatives proposades. Tothom és necessari! Hi sou tots convidats!

La rua d’Egipcis i Egípcies està a punt! Demà tothom a les 17h a la plaça Pinotxo. Cal ser molta colla!

Recordeu que ja ha sortit el calendari de preinscripcions d’Educació Infantil i Primària cara el curs vinent. Serà des de dimarts 10, a dimarts 17 de març.

La jornada de Portes Obertes serà el divendres 6 de març: de les 15,45h fins a les 19h visita guiada per l’Escola a càrrec de dels mestres i de familiars. A les 17h hi haurà una xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu, mestres i familiars.

La Comissió de la Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha una petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

La setmana vinent iniciem el Programa LECXIT. Els mentors i les fioles i fiols estan a punt. S’han constituït 18 parelles. Un grup ho farà dimarts i la resta dimecres, fins a finals de maig.

Dilluns 16 de febrer, és festa de lliure disposició a totes les Escoles del municipi. L’Escola estarà tancada.

Bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 13 de febrer de 2015