Proroghe sovvertirsi sublocatore trading online su opzioni binarie strimpellano rispianasti prueggiaste! Ovipari abburattando svolazzavi,

citas online solteros Fullet informatiu

Us comuniquem que en el Plenari d’ahir al vespre es va canviar un apartat dels Estatuts de l’AMPA referent a la gestió econòmica. També es va informar de la situació del curs vinent. La nostra Escola tindrà oferta des de P3 a 6è de Primària. A la vegada es va explicar com quedarà l’oferta educativa de secundària a Caldes. Es va crear una Comissió per preparar les Portes Obertes d’enguany. Ens trobarem el proper dimarts 17 a les 21h. En breu es penjaran en el plafó els acords presos i també les diferents trobades de les Comissions. Ens calen mans per tirar endavant moltes iniciatives proposades. Tothom és necessari! Hi sou tots convidats!

La rua d’Egipcis i Egípcies està a punt! Demà tothom a les 17h a la plaça Pinotxo. Cal ser molta colla!

Recordeu que ja ha sortit el calendari de preinscripcions d’Educació Infantil i Primària cara el curs vinent. Serà des de dimarts 10, a dimarts 17 de març.

La jornada de http://makse.com/?kremel=perfect-intro-for-online-dating&168=24 Portes Obertes serà el divendres 6 de març: de les 15,45h fins a les 19h visita guiada per l’Escola a càrrec de dels mestres i de familiars. A les 17h hi haurà una xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu, mestres i familiars.

La Comissió de la Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres. Podeu venir quan us vagi bé. Hi ha una petit taller muntat a la saleta del costat de la sala de psicomotricitat amb estris per poder fer-ho.

La setmana vinent iniciem el Programa LECXIT. Els mentors i les fioles i fiols estan a punt. S’han constituït 18 parelles. Un grup ho farà dimarts i la resta dimecres, fins a finals de maig.

Dilluns 16 de febrer, és festa de lliure disposició a totes les Escoles del municipi. L’Escola estarà tancada.

Bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 13 de febrer de 2015