Us fem saber que avui a les 12h del migdia hem compartit amb els vostres fills i filles una reflexió que parla d'educació, de respecte, de diàleg i de pau.

Us adjuntem el comunicat que hem llegit en nom del claustre de mestres de l'escola, al qual s'hi han addherit també el personal del PAS i les monitores del servei de menjador.

L'acte ha estat breu i emotiu. Rebreu el comunicat per correu electrònic i el trobareu publicat també a l'entrada de l'escola.

Gràcies.

2O 1

Estem molt contents de reprendre el nou curs i de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Esperem que el curs estigui ple d'il·lusions, emocions, activitats que ens engresquin i ens facin vibrar. Gaudim i treballem perquè els vostres fills i filles segueixin creixent com a persones i aprenent.

Desitgem que la nostra comunitat segueixi creixent i enfortint els seus vincles i les seves arrels, projectant el futur.

Bon curs per a tothom!

Famílies,

Al taulell d'anuncis trobareu el llistat d'alumnes admesos a l'escola i els qui estan en llista d'espera.

Tot seguit us mostrem els horaris per venir a formalitzar la matrícula a l'escola.

Document informatiu

NOVETAT! Famílies, recordeu de portar l'original i fotocòpia del carnet de vacunacions i la fotocòpia amb el número de compte bancari. Gràcies!

Famílies,

Des de l’escola us desitgem a tots i a totes un feliç torneig de Rosario Sánchez!

Esperem que gaudiu de l’esport i us divertiu des de la confiança, el joc net, el respecte als companys, als entrenadors, als adversaris i àrbitres; que tracteu als contraris com us agradaria que us tractessin a vosaltres i que, per tant, tots us feu responsables de vetllar per una bona convivència esportiva. Tant si es guanya, com si es perd, recordeu que l’objectiu és passar-ho bé!

Famílies,

Ens trobem al Parc de l'Estació demà dissabte dia 6 de maig, d'11 a 19h, per celebrar la Festa en defensa de l'educació pública.

Us hi esperem!

Famílies,

El passat 23 d'abril al parc de l'Estació vam gaudir d'una excel·lent representació de l'obra de St. Jordi feta pels alumnes de 4t de l'escola. Molt bona feina!

sant jordi 2017