Famílies,

No us perdeu demà dissabte dia 11, la festa de les comissions!

cartell festa comissions 2017-18

Un any més hem celebrat la Castanyada a l'escola!

En breu trobareu als blocs les fotografies de grup classe, el procés d'elaboració dels panellets, els tallers d'àmbit artístic de tardor i un munt de coses més!

Aquí us deixem l'enllaç per a veure les fotografies de les danses que vam fer al pati.

Gràcies a tots els voluntaris i voluntàries que vau venir a torrar castanyes, als qui vau fer panellets, a les magnífiques castanyeres i al castanyer guitarrista... merci a tots a i a totes per participar i implicar-vos en la festa!

foto castanyada

Us fem saber que avui a les 12h del migdia hem compartit amb els vostres fills i filles una reflexió que parla d'educació, de respecte, de diàleg i de pau.

Us adjuntem el comunicat que hem llegit en nom del claustre de mestres de l'escola, al qual s'hi han addherit també el personal del PAS i les monitores del servei de menjador.

L'acte ha estat breu i emotiu. Rebreu el comunicat per correu electrònic i el trobareu publicat també a l'entrada de l'escola.

Gràcies.

2O 1

Estem molt contents de reprendre el nou curs i de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Esperem que el curs estigui ple d'il·lusions, emocions, activitats que ens engresquin i ens facin vibrar. Gaudim i treballem perquè els vostres fills i filles segueixin creixent com a persones i aprenent.

Desitgem que la nostra comunitat segueixi creixent i enfortint els seus vincles i les seves arrels, projectant el futur.

Bon curs per a tothom!

Famílies,

Al taulell d'anuncis trobareu el llistat d'alumnes admesos a l'escola i els qui estan en llista d'espera.

Tot seguit us mostrem els horaris per venir a formalitzar la matrícula a l'escola.

Document informatiu

NOVETAT! Famílies, recordeu de portar l'original i fotocòpia del carnet de vacunacions i la fotocòpia amb el número de compte bancari. Gràcies!

Famílies,

Des de l’escola us desitgem a tots i a totes un feliç torneig de Rosario Sánchez!

Esperem que gaudiu de l’esport i us divertiu des de la confiança, el joc net, el respecte als companys, als entrenadors, als adversaris i àrbitres; que tracteu als contraris com us agradaria que us tractessin a vosaltres i que, per tant, tots us feu responsables de vetllar per una bona convivència esportiva. Tant si es guanya, com si es perd, recordeu que l’objectiu és passar-ho bé!