watch Famílies, enguany l'escola col·laborarà amb els Diables de Caldes i participarem a la binäre optionen wetten “Tronada de barri” d’inici de Festa Major!

Així doncs, http://halilbalim.com/?frimol=tope-de-ganancias-2016-para-solteros&fb8=f2 us convoquem a tots i a totes el proper dijous dia 11 d’octubre a les 20h al pati de l’escola. A les 20,30h farem esclatar el cel de trons i colors i ajudarem a donar el tret de sortida a la Festa Major!

source La Coral de l'escola està liderant des de fa molts mesos el musical  see "El viatge d'en Prim", que s'estrenarà el proper 12 d'octubre, en plena Festa Major de Caldes.

No us perdeu aquest espectacle que acull a moltes entitats del poble i més de 300 voluntaris!

El projecte és solidari, ple de valors, humor i màgia i està pensat per fer comunitat entre grans i petits. No falteu a la seva estrena!

Viatge prim

Com cada divendres, a l'escola El Calderí mengem fruita per esmorzar.

Avui, darrer divendres de mes, tots els alumnes de P3 a 6è han pogut fer aquest esmorzar saludable i comunitari gràcies a la col·laboració de molts voluntaris i voluntàries que preparen la fruita al menjador de l'escola. Mares, pares, alumnes... gràcies per ser-hi i fer-ho possible!

Avui hem fet la click cercavila de la Setmana de la Mobilitat a l'escola! Un any més, venir caminant a l’escola ha estat divertit gràcies al grup de música que amenitzava la caminada. Petits i grans hem recordat la importància de venir caminant a l’escola i hem fet palès que és agradable compartir el camí amb companys i companyes.