S'informa que aquesta web ja no s'actualitzarà més. L'escola està treballant en una nova web.

Aquí us deixem l'enllaç a la nova web:

Nova web Escola El Calderí

Aquest 31 d'octubre hem celebrat la Castanyada acompanyats d'uns forts aiguats durant gairebé tot el dia. Al matí, tots els alumnes han fet tallers de tardor. Us adjuntem algunes fotografies.

A la tarda hem estat acompanyat per la música dels castanyers i castanyeres que ens han visitat i hem ballat al gimnàs les danses que havíem preparat.

Enllaça del vídeo!

Us informem que dimarts vinent dia 30 els alumnes d’educació infantil i cicle inicial faran panellets a les aules amb l’ajuda de voluntariat i que dimecres al matí tot l’alumnat d’educació infantil i primària farà tallers de tardor.

Us recordem que La COFE necessita voluntariat per venir a torrar castanyes el dimecres 31 al matí.

Per celebrar de valent la Castanyada us animem a buscar roba vella, davantals i mocadors pel cap per tal que els vostres fills i filles vinguin vestits de castanyers i castanyeres a la tarda. A la vegada, us animem a vosaltres perquè també vingueu vestits de castanyers/es i ens ajudeu a dinamitzar la festa amb els alumnes d’educació infantil. Adreceu-vos a la COFE perquè disposareu d’un espai d’escola per poder canviar-vos i maquillar-vos.

Ja sabeu que esteu convidats a venir la tarda a veure les danses que faran els vostres fills i filles. Us esperem al pati de l’escola a les 15,45h. No hi falteu!

Fotos Castanyada 2018

Famílies, enguany l'escola col·laborarà amb els Diables de Caldes i participarem a la “Tronada de barri” d’inici de Festa Major!

Així doncs, us convoquem a tots i a totes el proper dijous dia 11 d’octubre a les 20h al pati de l’escola. A les 20,30h farem esclatar el cel de trons i colors i ajudarem a donar el tret de sortida a la Festa Major!