Us informem que dimarts vinent dia 30 els alumnes d’educació infantil i cicle inicial faran go here panellets a les aules amb l’ajuda de voluntariat i que dimecres al matí tot l’alumnat d’educació infantil i primària farà tallers de tardor.

Us recordem que La COFE necessita follow link voluntariat per venir a torrar castanyes el dimecres 31 al matí.

watch Per celebrar de valent la Castanyada us animem a buscar roba vella, davantals i mocadors pel cap per tal que els vostres fills i filles conjuguer rencontrer en espagnol vinguin vestits de castanyers i castanyeres a la tarda. A la vegada, http://serezin-du-rhone.fr/pifpaxys/3864 us animem a vosaltres perquè també vingueu vestits de castanyers/es i ens ajudeu a dinamitzar la festa amb els alumnes d’educació infantil. enter site Adreceu-vos a la COFE perquè disposareu d’un espai d’escola per poder canviar-vos i maquillar-vos.

Ja sabeu que esteu convidats a venir la tarda a veure les danses que faran els vostres fills i filles. get link Us esperem al pati de l’escola a les 15,45h. No hi falteu!

Fotos Castanyada 2018

Menú del mes